Obiteljska poduzeća u Hrvatskoj manje su optimistična u pogledu svoje perspektive u odnosu na europska: očekuju veći rast režijskih troškova i veći pad profitabilnosti, teži pristup financiranju, manji broj njih planira napraviti investicijski plan, a njih trećina u odnosu na europske postavila je na upravljačke pozicije osobu koja nije član obitelji.
Pokazalo je to istraživanje Europskog barometra obiteljskih poduzeća i konzultantsko-revizorske tvrtke KPMG. U njemu je sudjelovalo 1400 obiteljskih tvrtki iz 25 zemalja. Njih 50-ak iz Hrvatske odazvalo se na anketu, primjerice, Feroterm, TIM Kabel i Orbico, a veći dio je ipak odlučio ostati anoniman. Glavne razlike između domaćih i stranih obiteljskih tvrtki, komentiraju u KPMG-u, odnose se na pristup financiranju, postavljanju menadžmenta i korporativnom upravljanju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu