Javnost često dolazi s predodžbom kako su financijske institucije konzervativne i nepristupačne ljudima. Danas je situacija drugačija i banke i osiguravajuća društva shvatili su da ukoliko se žele približiti korisnicima i privući nove klijente, moraju iskoristiti potencijal društvenih medija i okrenuti se manje konzervativnom i opuštenijem stilu oglašavanja i komunikacije. Gotovo svima je već poznat potencijal društvenih medija, koji su začetnici jedne nova ere u kojoj se vrednuje svaka dostupna informacija i na temelju koje će klijenti i organizacije donositi svoje odluke o daljnjem smjeru poslovanja to je era online media monitoringa.
Tko se najviše spominje?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu