U istom tržišnom okruženju dok jedni jedni strelovito povećavaju premiju dijelu konkurencije sustavno se ljuljaju poslovni temelji. To je aktualna slika trendova koji zaključno s mjesecom kolovozom 2015. ilustriraju (ne)uspjehe pojedinih društava u vrlo brojnoj i oštroj utakmici unutar industrije osiguranja.
6,4posto
pala je u kolovozu premija Euroherca
Prema podacima, koje redovito objavljuje krovna udruga industrije Hrvatski ured za osiguranje, između posljednja dva kolovoza titulu pobjednika u ugovaranju premije prisvojilo je Generali osiguranje. Svoj su učinak uvećali sa 250,5 milijuna kuna iz kolovoza 2014. na 350 milijuna kuna na kraju ovogodišnjeg kolovoza. Njihov rezultat u promatranom razdoblju dva i pol puta bolji je od ostvarenja drugoplasiranog društva po rastu premije s liste konkurencije koja ukupno broji 25 osiguratelja. Što je bio recept za ovakav skok?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Interesantno je da autor nije dao rezultate Croatia osiguranja i Allianza, koji su najviše padali. Politika ili strah? Uglavnom sad je jasno koliko se možemo pouzdati u informaciju koju dobijemo od Poslovnog dnevnika.
Uključite se u raspravu