Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Potrošači moraju zaštititi svoja prava a dobar savjet zlata vrijedi

Autor: Poslovni.hr
13. rujan 2015. u 11:22
Podijeli članak —
Foto: Goran Jakus/PIXSELL

S djelatnostima telekomunikacije, trgovine, financija te s ovrhama potrošači imaju najviše problema.

S djelatnostima telekomunikacije, trgovine, financija te s ovrhama potrošači imaju najviše problema. Mnogi ne znaju svoja prava pa društva za zaštitu potrošača građanima nude besplatnu pomoć, piše HRT.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Savjetovalište za zaštitu potrošača postoji u svakom većem gradu, a prava informacija zlata vrijedi. Zlata je vrijedio i novi automobil gospođe Nikolete.

S djelatnostima telekomunikacije, trgovine, financija te s ovrhama potrošači imaju najviše problema. Mnogi ne znaju svoja prava pa društva za zaštitu potrošača građanima nude besplatnu pomoć, piše HRT.

Savjetovalište za zaštitu potrošača postoji u svakom većem gradu, a prava informacija zlata vrijedi. Zlata je vrijedio i novi automobil gospođe Nikolete.

Meni je automobil eksplodirao na otvorenoj autocesti, više nisam mogla kontrolirati ni kočnice ni gas, znači svi smo mogli poginuti. Auto nije imao ni pola godine, kaže.

Hrvatski potrošači ne znaju i da je reklamacijski rok 6 mjeseci na materijalni nedostatak, da zamjena proizvoda nije zakonski obuhvaćena, već se o tome dogovaraju potrošač i trgovac. A taj dogovor, svjedoče potrošači, ne mora uvijek proći bezbolno i ugodno.

Autor: Poslovni.hr
13. rujan 2015. u 11:22
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close