Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja pri analizi preduvjeta i realizaciji brand strategije U KONTEKSTU INVESTICIJA U TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE. Razgovarat ćemo o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne, uputiti vas kako gledati druge brendove s koima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu.
Praktični dio seminara provest ćemo u dijagnosticiranju najboljeg načina dijagnostike, alokacije i distribucije budžeta u kontekstu poruka kojima želimo ostvariti određeni cilj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu