Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Porastao indeks povjerenja potrošača

Autor: Poslovni.hr
09. rujan 2015. u 11:44
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Pozitivan pomak dogodio se kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji.

U lipnju 2015 GfK indeks povjerenja potrošača porastao je drugi puta zaredom sa  44 na 47 bodova, učvršćujući tako trend rasta prema pragu od 50 bodova koji označava prelazak u područje ekonomskog uzleta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pozitivan pomak dogodio se kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji.

U lipnju 2015 GfK indeks povjerenja potrošača porastao je drugi puta zaredom sa  44 na 47 bodova, učvršćujući tako trend rasta prema pragu od 50 bodova koji označava prelazak u područje ekonomskog uzleta.

Pozitivan pomak dogodio se kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji.

 Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) RH.

Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu a vrijednosti ispod 50 silaznu fazu ekonomskog ciklusa.

Istraživanje je provedeno metodom osobnog intervjuiranja u kućanstvima u lipnju 2014. na reprezentativnom uzorku (N=1000) populacije starije od 15 godina

Autor: Poslovni.hr
09. rujan 2015. u 11:44
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close