Sudeći prema rastu prometa najvećih dobavljača u hrvatskom turizmu, ali i brojnim dojmovima ugostitelja, potrošnja turista u 2015. za sad značajno premašuje lanjsku, s tim da se najviše optimizma osjeća u destinacijama s pretežno stranim gostima, ali i u mjestima gdje nema velikih trgovačkih centara i njihovih jeftinih pečenih piceka.
Segment HoReCa (hoteli, restorani, kafići) kod dobavljača koje smo kontaktirali imao je uglavnom dvoznamenkasti rast u ovoj godini. Tako je Agrokorov HoReCa segment u kolovozu rastao za oko 10 posto, promet tvrtke Roto dinamic povećan je i u prvih osam mjeseci za 10 posto, dok je prodaja prema hotelima pojačana za oko 15 posto, doznaje Poslovni dnevnik. Kako nije bilo značajnog rasta tržišnih udjela, brojke za sad upućuju na veću potrošnju gostiju. U Metrou su u srpnju zabilježili povećan broj kupaca iz turizma i ugostiteljstva od čak 15 posto, što u tom lancu ocijenjuju visokim rastom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu