Iako je Hrvatska pošta u drugom tromjesečju, prema podacima tržišnog regulatora Hakoma, ostvarila rast tržišnog udjela na poštanskom tržištu za četiri postotna poena, na 76 posto, najveći igrač planira nastaviti širiti ponudu.
Jo Kempen, voditeljica odjela za odnose s javnošću Hrvatske pošte, kaže da nemaju običaj najavljivati nove usluge. Potvrdila nam je, međutim, da su proveli analize uvođenja paketomata, usluge koju je najavio glavni konkurent Tisak. "Proveli smo sve potrebne analize, ali prije nego što odlučimo proširiti takvu uslugu, potrebno je provesti i pilot-projekt, što nam je u planu", kaže Kempen. Tisak tvrdi da prema vlastitoj procjeni trenutačno drže 15 posto hrvatskog tržišta dostave paketa, a žele dvostruko više.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu