Marketinška agencija Grey Group osnovana je 1917. u New Yorku, a od tada su Grey uredi otvoreni na 96 lokacija u svijetu i i zapošljavaju više od 6500 eksperata.
Zagrebački Grey ured postoji od 1997., a promjenama u vodstvu tvrtke usvojena je nova ideja otvorenog poslovanja agencije bez previše hijerarhije i sa 'flat' strukturom. Tako Nikola Bubanj, uz funkciju regionalnog direktora Grey Adriatics & Balkan odnedavno obnaša i funkciju managing direktora Grey Zagreb. U zagrebačkom Greyu imaju 30 zaposlenih, a unutar regije za koju je zadužen preko 160 ljudi. "Mi smo poput open agencije koja radi u različitim zemljama, ali zapravo radimo kao jedna agencija na mnoštvu lokacija sa zajedničkom misijom dostavljanja jedinstvenih i efektivnih rješenja za naše klijente. Imamo digital crowdsourcing platformu na kojoj svi kreativci, strateški planeri, digitalci aktivno participiraju u kreativnom procesu čime lokalnim i regionalnim klijentima nudimo direktan pristup najboljim ljudima i timovima unutar Greya", pojasnio je Nikola Bubanj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu