Oštar pad rublje mogao bi rusku autoindustriju dovesti do kolapsa. Zbog oslanjanja na inozemne proizvođače automobilskih dijelova, a uslijed razlike u valutnim tečajevima, proizvođači su prisiljeni na podizanje cijena automobila kako bi nadoknadili troškove. Takvo što, u konačnici, ruske proizvođače čini nekonkurentnima na inozemnom tržištu.
Zemlja koja bilježi ekonomski pad od 4,6 posto u drugom tromjesečju može očekivati daljnje slabljenje nacionalne valute. “Ukoliko rubalj nastavi padati, tržište bi moglo pasti i do 30 posto”, upozorio je VTB-ov analitičar Vladimir Bespalov, prenosi Reuters.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.>Sve to proizvedu za desetinu cijene u odnosu na Amerikance
Joj samo da znas koliko je to nekim ispalo skupo … cijele svoje zivote su ugradili za nista!
Ako toliko ovisi o stranim dijelovima onda se baš i ne radi o potpuno ruskoj industriji…ovo je dobra vijest ukupno gledajući za rusku ekonomiju jer sada imaju prilike za samostalni razvoj…Rusi su uvijek bili obrazovan narod ali nikada nisu imali stabilno političko okruženje kako bi znanje i resurse pretvorili u vrhunsku ekonomiju..No i to se mijenja…dovoljno je usporediti proizvode iz vojne industrije (Sukhoi,Iskander,MIG 31-lovac presretač koji razvija do 3 maha a koji je istovremeno i radarska stanica,prvi lovac koji je imao svojstva umjetne inteligencije,Korneti,Pantziri itd).Sve to proizvedu za desetinu cijene u odnosu na Amerikance..
Koja Ruska autoindustrija?
Pa sve su pokupovali Europljani.
Problem je pad prodaje za 38 % na ruskom tržištu, a onda pad rublje.
Prije bi naslov trebao glasiti krah Europske autoindustrije na ruskom tržištu.
Uključite se u raspravu