U protekloj poslovnoj godini (rujan 2014. – kolovoz 2015.) Ikea robnu kuću u zagrebačkom naselju Rugvica posjetilo je 1.860.000 građana. Najviše, oko 65% posjetitelja su stanovnici Zagreba i Zagrebačke županije, a oko 9% bili su strani državljani (4% Slovenije, 2,5% BiH, 2,5% Srbije). Program lojalnosti, odnosno karticu IKEA FAMILY trenutno ima 132.600 članova, što je znatno više od u prvoj godini očekivanih 60.000 članova.
O prodanom asortimanu iz Ikee govore na ilustrativan način. Tako su tijekom prve godine prodali 12.000 madraca, da su naslagani jedni na druge imali bi visinu kao 10 Eiffelovih tornjeva. Broj prodanih čaša mogao bi primiti 174.000 litara tekućine. Prodanih 320.000 ručnika približno je jednakoukupnom broju stanovnika Splita i Rijeke. Tijekom prve godine rada prodano je i 3.000 kompletnih kuhinja, što znači da je svaki dan 12 domova dobilo novu IKEA kuhinju dok je u tom razdoblju prodano i 180.000 LED rasvjetnih tijela.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Samo se nadam da će im FI biti primjereniji standardima informiranja, a ne ovakvo “slikovito” izvještavanje tipa: prodali smo 12.000 madraca i ispisali 850 kilometara računa.
Nek ovakve podatke probaju dati poreznoj upravi.
Ovo zadnje je zanimljivo da troše 3 megavata, a onih 1300 panela daje samo 325kW. Slaba je to današnja tehnologija solarne tehnologije koja sa 1300 panela ne može u kompletnosti napajati jednu Ikeeu koja nij ni proizvodni proces već prodajni.
Uključite se u raspravu