Najveći svjetski online distributer vina wine.com uključio je bračku Stinu u svoj promotivni film. Wine.com ima sjedište u San Franciscu, postoji od 1998., a godišnje njihovu internetsku stranicu posjeti oko 20 milijuna čitatelja.
Stina osim dokazane kvalitete, svoj međunarodni uspjeh duguje i nagrađivanom brandigu iza kojeg stoje agencije Brandoctor i Bruketa&Žinić OM. Stinina potpuno bijela etiketa poput drevnog bračkog kamena inspirira i poziva na kreativno izražavanje. ˝Etiketa budi interes i radoznalost, nitko prema njoj nije ravnodušan. Upravo je etiketa na sajmovima ono što je prvo zamijećeno i što uopće potiče na kušanje˝, istaknuo je Ivica Kovačević, direktor razvoja vinarije Jako vino – Stina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu