Želite pokrenuti svoju online trgovinu, ali niste sigurni što sve ona treba sadržavati? Predstavljamo sedam važnih značajki koje bi svaka online trgovina trebala integrirati. Kupnja preko interneta učestalija je nego ikada prije. Pokazuje to i posljednje istraživanje koje navodi da su europski kupci ove godine u prosjeku spremni potrošiti 820 funti, odnosno 11.1% više u odnosu na 738 funti iz 2014. godine (RetailMeNot, Centre for Retail Research). Ukoliko ste prepoznali sve prednosti online trgovine ili ste u procesu redizajniranja postojeće, donosimo vam sedam ‘must have’ funkcionalnosti koje bi vaša internet trgovina trebala imati.
1. Slike visoke kvalitete
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu