Narodni trgovački lanac odlazak Plodina pod “skute” Mercatora odmah je nadomjestio s trima novim članicama, sve u vlasništvu Đure Gavrilovića. Osnivačima NTL-a (Kerum, Tommy, Presoflex) prišli su Dinova-Diona, Merkur i Gavrilović trgovina. Nova uprava, kojom predsjeda Dario Mamić, u petak (22. prosinca) potvrdila je plan aktivnosti NTL-a za 2007. Članice su se obvezale na zajedništvo u nastupanju prema dobavljačima, na domaćem i inozemnim tržištima. Cilj je povećati efikasnost i konkurentnost, ističe Mamić. Osnažen NTL u 2007. godinu ulazi s 350 prodajnih objekata svih formata, strateški dobro raspršenih na prostoru svih županija. U svim članicama lanca zaposleno je više od 4500 radnika, a promet na godišnjoj razini iznad je 4,4 milijarde kuna. S novim potencijalom NTL prisvaja oko 12 posto tržišnog udjela. Poseban naglasak u novom projektu, izdvajaju u NTL-u, je dogovor o razvoju vlastite robne marke koji se koncepcijski naslanja na promociju hrvatskih proizvoda jer će se realizirati isključivo s domaćom prerađivačkom industrijom. U toj zajedničkoj ponudi već imaju oko 100 artikala s kojima su cjenovno prihvatljiviji u odnosu na ponudu konkurencije.
Narodni trgovački lanac odlazak Plodina pod “skute” Mercatora odmah je nadomjestio s trima novim članicama, sve u vlasništvu Đure Gavrilovića. Osnivačima NTL-a (Kerum, Tommy, Presoflex) prišli su Dinova-Diona, Merkur i Gavrilović trgovina. Nova uprava, kojom predsjeda Dario Mamić, u petak (22. prosinca) potvrdila je plan aktivnosti NTL-a za 2007. Članice su se obvezale na zajedništvo u nastupanju prema dobavljačima, na domaćem i inozemnim tržištima. Cilj je povećati efikasnost i konkurentnost, ističe Mamić. Osnažen NTL u 2007. godinu ulazi s 350 prodajnih objekata svih formata, strateški dobro raspršenih na prostoru svih županija. U svim članicama lanca zaposleno je više od 4500 radnika, a promet na godišnjoj razini iznad je 4,4 milijarde kuna. S novim potencijalom NTL prisvaja oko 12 posto tržišnog udjela. Poseban naglasak u novom projektu, izdvajaju u NTL-u, je dogovor o razvoju vlastite robne marke koji se koncepcijski naslanja na promociju hrvatskih proizvoda jer će se realizirati isključivo s domaćom prerađivačkom industrijom. U toj zajedničkoj ponudi već imaju oko 100 artikala s kojima su cjenovno prihvatljiviji u odnosu na ponudu konkurencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“Poseban naglasak u novom projektu, izdvajaju u NTL-u, je dogovor o razvoju vlastite robne marke koji se koncepcijski naslanja na promociju hrvatskih proizvoda jer će se realizirati isključivo s domaćom prerađivačkom industrijom” ovo je za svaku pohvalu. bilo bi lijepo da se drugi ugledaju na njih, a ne kao npr. konzum koji proizvodi ‘standard’ proizvode u srbiji
“U svim članicama lanca zaposleno je više od 4500 radnika, a promet na godišnjoj razini iznad je 4,4 milijarde kuna. S novim potencijalom NTL prisvaja oko 12 posto tržišnog udjela” baš u današnjem broju piše da je promet u maloprodaji iznad 60 mlrd kn, tako da oni s ovim prometom ne zauzimaju niti 7% tržišta. jedino ako se gleda neki specijalizirani dio maloprodaje (npr. prehrana), ali bi to trebalo posebno naglasiti..
Uključite se u raspravu