U Hrvatskoj više od 90 posto građana posjeduje barem jednu platnu karticu, a njih 45 posto kartice koristi za svakodnevnu kupovinu i to najviše za odjeću i obuću te za plaćanje goriva, hrane i pića, a sve češće i za internetsku kupovinu, što kao i mobilno plaćanje SMS-om znatno raste u odnosu na lani.
Pokazuje to najnovije MasterIndex istraživanja kompanije MasterCard provedeno u svibnju ove godine u suradnji s GfK centrom za istraživanje tržišta na uzorku od tisuću korisnika bankarskih usluga od 18 do 55 godina starosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu