Unatoč gotovo uvriježenom mišljenju da praćenje tuđih pozitivnih objava i lijepih fotografija na Facebooku izaziva ljubomoru i zavist, nova studija je pokazala upravo suprotno: pozitivne objave čine čitatelje sretnijima.
Studija, koju je proveo Leibnitz Knowledge Media Research Center u Njemačkoj među 194 korisnika Facebooka u Njemačkoj i usporedio ih s rezultatima studije 207 američkih korisnika društvene mreže, pokazala je da je više ljudi pokazalo zadovoljstvo od onih koji su izrazili ljubomoru ili zavist.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu