Agrokorova e-commerce platforma A007, poznatija kao Torodrićeva regionalna inačica Alibabe, online će biti krajem ove, odnosno početkom iduće godine.
Mate Krpan, glavni koncernov IT operativac i predsjednik Uprave mStart komunikacija, izjavio je u srijedu na SAP Forumu u Zagrebu da su odabrali tehnološko rješenje. Riječ je o SAP hybris softveru koji povezuje upravljanje podacima o korisnicima, kontekstualni marketing i povezivanje svih kanala prodaje po principu omnichannel prodaje. Navodi da će prvo krenuti s Hrvatskom, a plan je pokriti regiju. Ponuda nove internetske trgovine, koju Krpan najviše voli uspoređivati s Amazonom, neće biti ograničena samo na ono što prodaju Konzum i Mercator, već će se nuditi i potrošačka elektronika i drugi proizvodi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Haha od SAP-a koriste rješenje LOL, svi IT developeri znaju da je SAP užasno loš a koristi ga se samo zato jer ga koriste od prije pa se nikome ne da prijeći na nešto novo i bolje. SAP je vrlo inovativno rješenje g. Krpan, vrlo inovativno.
“M SAN je lani kroz eKupi samo u Hrvatskoj napravio promet od 137,9 milijuna kuna uz neto dobit od 574 tisuće kuna”
Stvarno perspektivno, net profit marza 0.41%. Mogli bi se komotno registrirati kao non-profit organizacija. S obzirom da ce i Agrokor prodavati iste ili slicne proizvode za pretpostaviti je da ce se i to malo marze preoploviti.
Krpan je zanemario jednu sitnicu. Osnova prodaje Tiska je prodavacica, a ona ima vrlo ogranicene resurse. Odnosno sto je vise opteretis ona pruza losiju uslugu. I sto je najgore moze pruzati samo jednu uslugu u datom trenutku. Sto kupci dulje cekaju u redu to je manja vjerojatnost da ce se vratiti.
Todiricu bi bilo najpametnije da posalje Krpana da radi mjesec dana u Tiskovom kiosku i osobno dozivi efekte svih tih sinergijskih ucinaka. Nakon toga bi vjerojatno bio sposoban osmisliti nesto inovativno, korisno i humano.
Pazi ovo, čovjek izjavi da je ključ u inovacijama, pa onda u istoj izjavi kaže da su kupili gotovo e-commerce rješenje od SAP-a 🙂
Uključite se u raspravu