Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

“Izlazak kataloga ruralnog turizma Hrvatske sjajna je stvar za naš turizam”

Autor: Marta Duić
09. lipanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Foto: PD

Bernard Tkalčec, Zlatni klas Otrovanec.

Kako komentirate izlazak prvog nacionalnog kataloga Ruralni turizam Hrvatske?

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iako ga još nisam imao u rukama, vjerujem da je izlazak kataloga ruralnog turizma Hrvatske sjajna stvar za naš turizam općenito. Siguran sam da će pospješiti i razvoj ruralnog turizma i olakšati poslovanje obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima i seoskim imanjima. Koliko znam, on objedinjuje i izletišta i enološku ponudu i ugostiteljske objekte, na jednostavan način i na jednom mjestu je sve što je važno za turiste, a to je idealan način za dolazak do potrebnih informacija. Iako živimo u doba interneta, smatram da je puno lakše imati sve na papiru, pogotovo ovako u katalogu.

Kako komentirate izlazak prvog nacionalnog kataloga Ruralni turizam Hrvatske?

Iako ga još nisam imao u rukama, vjerujem da je izlazak kataloga ruralnog turizma Hrvatske sjajna stvar za naš turizam općenito. Siguran sam da će pospješiti i razvoj ruralnog turizma i olakšati poslovanje obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima i seoskim imanjima. Koliko znam, on objedinjuje i izletišta i enološku ponudu i ugostiteljske objekte, na jednostavan način i na jednom mjestu je sve što je važno za turiste, a to je idealan način za dolazak do potrebnih informacija. Iako živimo u doba interneta, smatram da je puno lakše imati sve na papiru, pogotovo ovako u katalogu.

Koliko će to pomoći ruralnom turizmu Hrvatske?

Pomoći će sigurno jer je nama koji se bavimo tim oblikom turizma važno da budemo prisutni i vidljivi u cjelokupnoj turističkoj ponudi zemlje, a ovaj katalog ide tome u prilog.

Na koje se još načine može pomoći ruralnom turizmu Hrvatske?

Postoje dva temeljna problema. Jedan je taj što je dio prometnica izoliran, a poboljšanje infarstrukture i bolja povezivost bi svakako koristili razvoju ruralnog turizma te bi povećali broj turista koji teže tom načinu odmora. Još jedan važan čimbenik jest i opći rast standarda, koji je potreban.

Kako se najlakše istaknuti u širokoj ponudi OPG-ova?

Istaknuti se možete samo ako godinama radite jednakom kvalitetom, ulažući u svoj rad stalan trud. To je recept kojim ćete isplivati kao originalni, primjerice nama se turisti vraćaju i nakon 20 godina. Treba na to gledati kao na dugoročnu investiciju čija se kvaliteta prepoznaje.

Autor: Marta Duić
09. lipanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close