Adria Balkan ili, možda samo 'Adria' mogao bi biti naziv krovnog brenda za lepezu proizvoda iz sektora hrane i pića proizvedenih u zemljama regije u budućoj zajedničkoj promidžbi na trećim tržištima. Inicijativa se opet zakotrljala među poduzetnicima koji su prošlog tjedna sudjelovali na Summitu 100 u Portorožu.
Poduprili su je iz Hrvatske Agrokor i Atlantic te MK grupa iz Srbije. Od lokalnih vlasti zatražili su neka poreznim olakšicama stimuliraju njihovo povezivanje radi jačanja izvozne konkurentnosti. Spomenuta ideja nije novost: u ljeto 2013. vlasnik Agrokora Ivica Todorić predlagao je čvršću suradnju zemalja nastalih raspadom Jugoslavije, ali i šire regije ističući kako "moramo početi raditi svoj mali Benelux."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Za nekoliko godina biologija ce odraditi svoj dio, pa ce konacno doci sve na svoje mjesto. Ovi, vjeciti kadrovi iz socijalizma, jos uvijek zive u iluziji, da drzava MORA rjesavati njihove osobne probleme. Veliki ce pojesti male ili ce ih prisiliti da se organiziraju, da bi mogli opstati. Oni koji su budu opirali ce jednostavno propasti. Trziste od 500 mio. je pred vratima, za poljoprivrednu i prehrambenu industriju imamo dosta kadrova, koji su duplo jeftini nego recimo u Njemackoj. Znaci, treba poraditi na produktivnosti. Sve ostale resource su pred nosom.
Prehrambeni sektor je osuđen na REGION koliko se god zbog toga nekome dizala kosa na glavi. Prije će propasti nego bilo koji proizvod u značajnijoj količini izvest u EU
Uključite se u raspravu