Hrvatski građani u ovogodišnjem svibnju pregledali su više od milijardu stranica na domaćem internetu, a među top pet internetskih medija po posjećenosti su tzv. news portali 24 sata, Jutarnji, net.hr, Večernji i dnevnik.hr, pokazalo je najnovije hrvatsko mjerenje posjećenosti internetskih medija DotMetrics, koji je kao prvi hrvatski Big Data sustav uz korištenje najnovijih IT tehnologija pokrenula tvrtka Ipsos Puls iz Zagreba.
Taj sustav mjerenja posjećenosti internetskih medija (Internet audience measurement) službeno je pokrenut s 1. lipnjem, a temelji se na analitičkom sustavu razvijenom od strane strateškog partnera FistNeta, kazao je product manager Ipsos Pulsa Marko Katavić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu