Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Lambo’ terenac stiže 2018., cijena 200.000 eura

Autor: Tomislav Pili
29. svibanj 2015. u 15:30
Podijeli članak —
Lamborghini Ursus

U Kini – najvećem automobilskom tržištu još 2005. godine SUV vozila sudjelovala su sa svega pet posto u ukupnoj prodaji automobila, dok dana drže gotovo trećinu tog udjela.

Još jedan proizvođač superluksuznih automobila ušao je u društvo onih koji ne mogu ignorirati potencijal unosnog SUV tržišta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Talijanski Lamborghini, čuven po nekim od najskupljih sportskih automobila u povijesti, u srijedu je potvrdio kako razvija svoju viziju terenca. "To će biti pravi SUV", izjavio je prvi čovjek kompanije Stephan Winkelmann dodavši kako bi cijena "Lambo" terenca u salonima trebala biti slična sportskom modelu Huracan – oko 200.000 eura. Na cestama bi se mogao naći 2018. godine. "SUV segment je najbrže rastući; to je i vrlo emocionalan segment i mislim da se vrlo dobro uklapa u Lamborghini", istaknuo je Winkelmann, a prenio Bloomberg.

Još jedan proizvođač superluksuznih automobila ušao je u društvo onih koji ne mogu ignorirati potencijal unosnog SUV tržišta.

Talijanski Lamborghini, čuven po nekim od najskupljih sportskih automobila u povijesti, u srijedu je potvrdio kako razvija svoju viziju terenca. "To će biti pravi SUV", izjavio je prvi čovjek kompanije Stephan Winkelmann dodavši kako bi cijena "Lambo" terenca u salonima trebala biti slična sportskom modelu Huracan – oko 200.000 eura. Na cestama bi se mogao naći 2018. godine. "SUV segment je najbrže rastući; to je i vrlo emocionalan segment i mislim da se vrlo dobro uklapa u Lamborghini", istaknuo je Winkelmann, a prenio Bloomberg.

Koliki je potencijal tog segmenta dovoljno pokazuju podaci s najvećeg svjetskog tržišta – kineskog. Još 2005. SUV vozila sudjelovala su sa svega pet posto u ukupnoj prodaji automobila, dok dana s drže gotovo trećinu udjela. Skoku prodaje doprinijela su dva trenda – jeftin novac, što omogućuje povoljno zaduživanje, te pad cijena goriva, budući da su SUV vozila poznata kao veliki potrošači.

No, ne treba zanemariti ni njihovu impozantnu pojavu kao razlog kupnje, što je vjerojatno "emocionalnost" na koju je mislio izvršni direktor Lamborghinija. Analitičari predviđaju da bi talijanska kompanija mogla godišnje prodavati oko 3000 takvih vozila koji će se vjerojatno temeljiti na konceptu Urus iz 2012. godine. Svoje SUV modele dosad su najavili Rolls-Royce, Aston Martin, Bentley, Jaguar, Maserati…  

Autor: Tomislav Pili
29. svibanj 2015. u 15:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close