Na interaktivnoj radionici Plagijat u oglašavanju, održanoj u sklopu Dana komunikacija novinari su mogli naučiti kako u marketinškoj kampanji uočiti oponašanja, korpiranja i plagiranja.
˝Oglašavanje ne stvara prodajni niz, ono samo šalje poruku i nema direktan utjecaj na prodaju˝, pojasnio je voditelj radionice Kamilo Antolović, sudski vještak za oglašavanje, vodeći domaći ekspert za teme prava i etike u oglašavanju. Kako ističe predavač, cilj radionice bio je predstavnicima medija približiti procese koji prethode osmišljavanju marketinške kampanje kada su u pitanju provjera autorskih prava i specifičnosti globalnog okruženja te splet kojeg čine intelektualno vlasništvo, njegova zaštita i nedopušteni oblici komuniciranja poput prikrivenog oglašavanja. Na nizu primjera domaće i svjetske prakse ponudio je odgovore na pitanje što se može, a što ne može smatrati plagijatom u oglašavanju te gdje prestaje granica inspiracije određenom kampanjom ili sloganom, a gdje počinje oponašanje. Tržišno komuniciranje u Hrvatskoj regulira 63 zakona s više od 250 članaka i podčlanaka, 38 pravilnika, 25 uredaba, odredba i konvencija. "To nije šuma, to je prašuma", kaže Antolović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu