Dubrovački NEM 2015 najveće je ovogodišnje medijsko okupljanje u regiji, a održat će se od 9. do 11. lipnja.
Jedan od istaknutih govornika na ovogodišnjem NEM-u je i Aleks Hadbank, direktor za pay-TV tržišta u razvoju pri Modern Times Groupu. Habdank će sudjelovati na panelu Hoće li second screen uvijek biti u sjeni? tamo će s kolegama raspravljati o temama kao što su utjecaj second screen gledanja na rejtinge, prodaja oglasa te angažiranost na društvenim mrežama. Na pitanje kako vidi trenutačnu situaciju na novim tržištima? Hadbank odgovara da je "MTG uvijek vjerovao u nova tržišta i dok ekonomska situacija varira od države do države, u globalu sva pay-TV tržišta kontinuirano rastu jer se sve države digitaliziraju. To je sjajno za nas jer želimo biti vodeći digitalni pružatelj usluga na svojim glavnim tržištima". MTG-ovi pay-TV kanali (brendovi Viasat i filmski kanali TV1000) sve više rastu nakon uspješnog lanjskog rebrendiranja. Polako se povećava broj pretplatnika, a lani su dodali i brend Trace, namijenjen mladima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu