Rebrending Hrvatske kao turističke destinacije, suzbijanje sezonalnosti i povećanje prosječne potrošnje po turistu neki su od glavnih ciljeva hrvatskog turizma do 2020. koji su određeni i strategijom i marketing planovima, istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin na hrvatskom turističkom kongresu u utorak u Zagrebu.
Kongres je, u organizaciji Poslovnog dnevnika, okupio oko 300 sudionika, predstavnika turističkog sektora te goste iz inozemstva koji su isticali, na svim panelima, važnost turizma za nacionalnu, ali i ekonomiju Europske unije u kojoj je, prema riječima Alaina Liberosa iz Europske komisije, prošle godine u BDP EU-a imao udjel od 9 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu