Više od godinu dana, veliki broj oglašivača i administratora Facebook stranica imali su ogromnu korist od velikog prometa na njihovim stranicama koji je funkcionirao putem društvenih mreža.
Ipak, iz uprave Facebooka je priopćeno da je proces uvođenja tri velike promjene već počeo, a rezultat će se manifestirati u značajnom padu posjeta stranica, objavio je N1.
"Želimo vas obavijestiti o promjeni koja će utjecati na oglašivače i medije", kazao je Max Eulenstein, produkt menadžer Facebooka.
Ovo su tri promjene koje se uvode:
– Korisnici Facebooka će moći vidjeti više od jednog posta s istog izvora na naslovnici. Prijašnji algoritam to nije dopuštao.
– Facebook će priorizirati sadržaj naslovnice. "Druga izmjena će osigurati da sadržaj koji objavljuju vaši prijatelji bude pozicioniran više na naslovnici".
– Postovi koje su vaši prijatelji komentirali ili "lajkali" će biti skriveni. Ovo će posebno pogoditi reach stranica. "Priče koje objavite će se pojaviti na naslovnici pozicionirane jako nisko ili nikako", stoji u priopćenju sa Facebooka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu