Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tele2 ponovno posluje s gubitkom

Autor: Bernard Ivezić
21. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
M. Holmberg, predsjednica Uprave/D. Marušić/PIXSELL

Broj korisnika isti kao i lani, prihodi u Hrvatskoj porasli, ali ih pojeo tečaj.

Nakon gotovo dvije godine solidna pozitivnog poslovanja u Hrvatskoj, Tele2 je objavio da je u gubitku.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prvo tromjesečje 2015. godine kompanija je u Hrvatskoj zaključila s EBIT-om od minus sedam milijuna švedskih kruna. To je minus od oko 5,7 milijuna kuna. Usto, kompanija je zabilježila pad broja korisnika drugo tromjesečje zaredom. Na kraju tromjesečja ima 24 tisuće korisnika manje. Unatoč tome, čelnica Tele2 Hrvatska Malin Holmberg uspjela je zadržati isti broj korisnika kao i u prvom tromjesečju godinu prije, njih 799 tisuća. Također, u švedskim je krunama povećala i prihod s 299 milijuna na 303 milijuna.

Nakon gotovo dvije godine solidna pozitivnog poslovanja u Hrvatskoj, Tele2 je objavio da je u gubitku.

Prvo tromjesečje 2015. godine kompanija je u Hrvatskoj zaključila s EBIT-om od minus sedam milijuna švedskih kruna. To je minus od oko 5,7 milijuna kuna. Usto, kompanija je zabilježila pad broja korisnika drugo tromjesečje zaredom. Na kraju tromjesečja ima 24 tisuće korisnika manje. Unatoč tome, čelnica Tele2 Hrvatska Malin Holmberg uspjela je zadržati isti broj korisnika kao i u prvom tromjesečju godinu prije, njih 799 tisuća. Također, u švedskim je krunama povećala i prihod s 299 milijuna na 303 milijuna.

No, centrala to ne vidi tako zbog kolebanja kune. Rezultat: kad se uračunaju tečajne razlike, tromjesečni prihod Tele2 pao je četiri posto, a operativna dobit 19 posto. Neovisno o tečajnim razlikama, operativna dobit Tele2 od 21 milijun kruna na kraju prvog tromjesečja najniža je u dvije godine. Treći operater osjeća pad veleprodajnih cijena, skuplje frekvencije i promjene na prepaid tržištu. Uspješno to nadoknađuje povećanom prodajom usluga korisnicima, gdje raste 2,4 posto, a zato i povećava investicije.

Autor: Bernard Ivezić
21. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close