Dok proizvodnja traje on ne zna za predah, a kada završi s proizvodnjom odmah se zaputi na golf, bilo trenirati ili igrati, otkriva najpoznatiji hrvatski proizvođač slavonskog kulina Tomislav Galović s kojim smo razgovarali ovaj tjedan, baš uoči odlaska na jednu inozemnu golf destinaciju. Do listopada i početka proizvodnje, kaže, ne želi sjediti po cijele dane, a golf je uostalom i odličan medij za promovirati kulin i upoznati moguće kupce, posebno u Sloveniji, Austriji, Italiji.
Kulin je već osvojio London i tamo ga prodajete po vrlo visokoj cijeni, koju europsku metropolu sada ciljate?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sa ekonomskog gledišta ima smisla to sto je Pipunic rekao. Kulen je vrhunski specijalitet no samo pogledajmo koliko ljudi živi od pršuta a koliko od kulena. Ovo “osvajanje Beča” se svodi na valjda dobavljanje za jedan dućan. To je smiješan iznos i količina. On ode kombijem tamo i odnese i to je sve. Pršut ima mnogostruko veći potencijal bez obzira sto je kulen doista vrhunska stvar
Uključite se u raspravu