Telekomunikacijske operatere u Hrvatskoj treba porezima, propisima, nametima i na sve moguće druge legalne načine demotivirati od natjecanja u infrastrukturi.
U nekoj drugoj zemlji zasigurno bi bilo bolje da ih se od toga motivira nečim drugim, ali kako više od deset godina nisu to sami uvidjeli, i kako sad još vijest postaje odvažno lobiranje njemačke kancelarke Angele Merkel za kratkoročan interes jedne kompanije u suvlasništvu njemačke države, onda je očigledno da telekomima treba napokon poslati snažnu poruku. Kad pričamo o telekomunikacijama u današnjem svijetu onda u SAD-u imamo Facebook, a u Hrvatskoj priču o DTK, optici i Hrvatskom telekomu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu