Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U prva tri mjeseca čak 20 posto više noćenja

Autor: Poslovni dnevnik
08. travanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Više turista s dalekih tržišta/D. Marušić/PIXSELL

Domaći turisti bilježe rast u dolascima od 9 posto te od 11 posto u noćenjima.

Prema podacima turističkih zajednica, na Jadranu i u Gradu Zagrebu u prva je tri ostvareno 485 tisuća dolazaka turista, što je rast od 19%, te 1,3 milijuna noćenja, ili 20% više nego u istom razdoblju lani.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Stranci su ostvarili 324 tisuća dolazaka, što je rast od 24 posto i 840 tisuća noćenja ili 25 posto više. Domaći turisti bilježe rast u dolascima od 9 posto te od 11 posto u noćenjima. Pet najjačih tržišta s kojih dolaze gosti u prva tri mjeseca po udjelu u noćenjima su Austrija (66 posto više noćenja), Njemačka (21%), Slovenija (13%), Italija (6%) i BiH (11%). Veliki porasti u noćenjima bilježe s japanskoga (65%), korejskoga (47%) i američkoga tržišta (52%). 

Prema podacima turističkih zajednica, na Jadranu i u Gradu Zagrebu u prva je tri ostvareno 485 tisuća dolazaka turista, što je rast od 19%, te 1,3 milijuna noćenja, ili 20% više nego u istom razdoblju lani.

Stranci su ostvarili 324 tisuća dolazaka, što je rast od 24 posto i 840 tisuća noćenja ili 25 posto više. Domaći turisti bilježe rast u dolascima od 9 posto te od 11 posto u noćenjima. Pet najjačih tržišta s kojih dolaze gosti u prva tri mjeseca po udjelu u noćenjima su Austrija (66 posto više noćenja), Njemačka (21%), Slovenija (13%), Italija (6%) i BiH (11%). Veliki porasti u noćenjima bilježe s japanskoga (65%), korejskoga (47%) i američkoga tržišta (52%). 

Autor: Poslovni dnevnik
08. travanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close