Kupujete li proizvode i usluge preko Interneta? Ako ste odgovorili potvrdno, spadate u tek jednu četvrtinu online korisnika u Hrvatskoj! Zbog nekih ugrađenih strahova i nepovjerenja u sigurnost svojih podataka koji sežu još iz ere standardnog cvrkutavog modema, Hrvati se u digitalnom 'šopingiranju' sporo priključuju Europskom prosjeku.
Ogromna posjećenost velikih shopping centara svjedoči kako domaće web trgovine imaju još dosta "žganaca za pojesti" prije nego što zažive kao njihovi pandani na rubu grada.




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Traderu u kojoj si ti godini
Pogrešno, udio online troganja u Hrtvatskoj je ispod 1%, a u Engleskoj nije 10 već 14%. Dalje, dobri su mi ovi koji svi imaju kiste proizvode i iste ciljene ali sve nešto kalkuliraju i zbrajaju klikove, mjere milisekunde, kao d će im to nešto pomoći.
Nije čudo što narod radije ide u shopping centre. Tamo nema nebuloza sa milisekundama
Uključite se u raspravu