Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Karisma lansira Nickelodeon Hotels

Autor: Marija Crnjak
25. ožujak 2015. u 16:23
Podijeli članak —
KHA na Makarskoj rivijeri razvija koncept hotela za odrasle

Novi tematski hotel za djecu otvorit će 2016. u Dominikanskoj Republici.

Meksička turistička tvrtka Karisma Hotels&Resorts potpisala je ugovor s medijskom kućom Viacom International Media Networks (VIMN) o lansiranju novih tematskih hotela za djecu, koji će poslovati pod radnim imenom Nickelodeon Hotels.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prvi Nickelodeon hoteli otvorit će se potkraj 2016. u Dominikanskoj Republici te zatim u Meksiku, gdje Karisma raspolaže portfeljem od desetak hotelskih resorta duž Majanske rivijere. Karisma International inače je uz Agrokor i TUI u vlasništvu tvrtke Karisma Hotels Adriatic, u čijem su sastavu Hoteli Kalamota na Koločepu, Živogošće te Hoteli Plat, čiji je većinski udjel KHA nedavno kupila za 118 milijuna kuna. U suradnji s novim partnerima Karisma International razvijat će koncept luksuznog obiteljskog turizma pod brendom Nickelodeona, jednim od najprepoznatljivijih svjetskih multimedijskih brendova za djecu. U hotelima se očekuju atrakcije posvećene likovima poput Spužva Boba, Dore i Ninja kornjača, a u Karismi očekuju da će suradnja i razvoj novog brenda podići letvicu za kvalitetu usluge i sadržaja tematskih hotela na globalnoj razini.

Meksička turistička tvrtka Karisma Hotels&Resorts potpisala je ugovor s medijskom kućom Viacom International Media Networks (VIMN) o lansiranju novih tematskih hotela za djecu, koji će poslovati pod radnim imenom Nickelodeon Hotels.

Prvi Nickelodeon hoteli otvorit će se potkraj 2016. u Dominikanskoj Republici te zatim u Meksiku, gdje Karisma raspolaže portfeljem od desetak hotelskih resorta duž Majanske rivijere. Karisma International inače je uz Agrokor i TUI u vlasništvu tvrtke Karisma Hotels Adriatic, u čijem su sastavu Hoteli Kalamota na Koločepu, Živogošće te Hoteli Plat, čiji je većinski udjel KHA nedavno kupila za 118 milijuna kuna. U suradnji s novim partnerima Karisma International razvijat će koncept luksuznog obiteljskog turizma pod brendom Nickelodeona, jednim od najprepoznatljivijih svjetskih multimedijskih brendova za djecu. U hotelima se očekuju atrakcije posvećene likovima poput Spužva Boba, Dore i Ninja kornjača, a u Karismi očekuju da će suradnja i razvoj novog brenda podići letvicu za kvalitetu usluge i sadržaja tematskih hotela na globalnoj razini.

Iako se zasad u globalnim planovima Karisme ne spominje Hrvatska kao buduća destinacija Nickelodeon hotela, partneri KHA potvrdili su da u Hrvatskoj žele razvijati tematske hotele. KHA je zasad na Koločepu i na Makarskoj rivijeri (bivši Hoteli Živogošće) razvio koncept hotela za odrasle, odnosno za parove. Idući cilj tvrtke KHA je projekt Kupari, za što bi Vlada uskoro trebala raspisati natječaj. 

Autor: Marija Crnjak
25. ožujak 2015. u 16:23
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close