Sve strožu regulativu velike duhanske kompanije pokušavaju iskoristiti kako bi istisnule proizvođače elektronskih cigareta (e-cigareta).
Kako piše Reuters, američki duhanski divovi, poput Altrie čije je najpoznatiji brend Marlboro ili Reynolds American, pritišću regulatorne organe kako bi se uveo cijeli niz nadzornih mjera za e-cigarete. To uključuje iznimno duga upozorenja o štetnosti konzumacije nikotina, reduciranje palete proizvoda, ograničenu prodaju te zahtijevanje znanstvenih testova. Upozorenja na nekim e-cigaretama imaju i po 116 riječi, daleko više od upozorenja na kutijama cigareta. "Ako ste pušač i pročitate to upozorenje, pomislit ćete 'Radije ću nastaviti s cigaretama", kaže Oliver Kershaw, bivši pušač kojem su e-cigarete pomogle da prestane pušiti, pa je osnovao web-stranicu na kojoj zastupa prednosti e-cigareta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.To je uobičajeni način koji koriste velike kompanije u svim područjima. Što je više zakona i propisa, certifikata, analiza,… to teže mali proizvođači prate i zadovoljavaju propise i troše energiju na to.
Uključite se u raspravu