Da fotografija prodaje destinaciju i privlači turiste znaju mnogi, ali ipak fototurizam treba izučiti. Stoga su se u Velikom Trojstvu na radionici okupili mnogi da bi naučili nešto o toj temi, a bila je i to dobra prilika za promociju turizma Bjelovarsko-bilogorske županije. Sudionici radionice tako su više mogli saznati o utjecajima fotografije na razvoj i promociju turističkih sadržaja i destinacije, novim kreativnim pristupima, urbanim kontekstom kreiranja proizvoda fototurizma i nizom drugih stvari, a sve iz prve ruke stručnjaka za fototurizam među kojima i od pionira fototurizma u Hrvatskoj Marka Vrdoljaka.
Pokušavamo kroz ove okrugle stolove i radionice educirati lokalne zajednice, lokalne fotografe, ali i turističke agencije na koji način osmislit i prilagodit određenu turističku destinaciju za destinaciju fototurizma. Cijela naša zemlja je prekrasna i imamo jako puno destinacija koje mogu postati destinacije fototurizma. Ono što je potrebno je dati poticaj fotografima koji poznaju lokalnu ljepotu i u suradnji s lokalnim Turističkim zajednicama osmisliti planove i programe foto radionica i početi raditi na tome. Cijela ova priča koju vi ovdje imate u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji uključujući i ovu Etno kuću u Velikom Trojstvu su destinacije koje su sasvim sigurno strancima zanimljive, istaknuo je Marko Vrdoljak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu