Novi turistički slogan "Full of life", porezno opterećenje turističkih agencija te privatizacija turističkih tvrtki bili su najvažnije teme razgovora glavnog urednika Poslovnog dnevnika Mislava Šimatovića s ministrom turizma Darkom Lorencinom na Poslovnom uzletu grada Cresa.
Novi turistički slogan kojim će se Hrvatska predstavljati na inozemnim tržištima privukao je dosta pažnje javnosti, a ministar je kazao kako bi bilo zabrinjavajuće da nije tako. "Slogan je testiran na osam nama najvažnijih tržišta. Međutim, to nije samo slogan, već krovna komunikacijska strategija. On će imati i varijacije, ovisno o destinaciji, pa tako možemo očekivati i 'Full of Health' ili 'Full of Sun'", kazao je Lorencin dodavši kako je u četvrtak izašao i javni natječaj za vizualni identitet slogana. Na pitanje je li razočaran dinamikom privatizacije turističkih tvrtki u državnom vlasništvu, Lorencin je rezolutno izjavio kako nije. "Nema više privatizacija na način kako su se nekad odvijale.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu