Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Objavljen program Dana komunikacija

Autor: Objava za medije
20. ožujak 2015. u 16:28
Podijeli članak —
Foto: David Shing

Sudionike očekuje 15 vrhunskih predavača, među kojima se ističe zvijezda predavač David Shing.

Objavljen je program trećeg izdanja Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja koji će se održati od 16. do 19. travnja 2015. u hotelu Lone u Rovinju. Tijekom tri festivalska dana, više od 15 predavača svjetskog kalibra – lidera i vizionara marketinške industrije ponudit će uvid u nove trendove i prikazati najbolja svjetska ostvarenja u online i offline oglašavanju u protekloj godini, a među njima posebno se ističe zvijezda predavač David Shing.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

David Shing, poznatiji kao Shingy, digitalni je vizionar iz New Yorka koji, na globalnoj razini, pronalazi nove prilike za biznis kada je riječ o budućnosti interneta, najnovijim digitalnim trendovima i sve razvijenijem digitalnom okruženju. Budući da se marketing treba okrenuti humaniziranom pristupu u kojem je nova valuta pažnja, mjerena vremenom i angažmanom, na Danima komunikacija održat će predavanje pod nazivom The Connected Human i najaviti što nas sljedeće očekuje na digitalnom putovanju.

Objavljen je program trećeg izdanja Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja koji će se održati od 16. do 19. travnja 2015. u hotelu Lone u Rovinju. Tijekom tri festivalska dana, više od 15 predavača svjetskog kalibra – lidera i vizionara marketinške industrije ponudit će uvid u nove trendove i prikazati najbolja svjetska ostvarenja u online i offline oglašavanju u protekloj godini, a među njima posebno se ističe zvijezda predavač David Shing.

David Shing, poznatiji kao Shingy, digitalni je vizionar iz New Yorka koji, na globalnoj razini, pronalazi nove prilike za biznis kada je riječ o budućnosti interneta, najnovijim digitalnim trendovima i sve razvijenijem digitalnom okruženju. Budući da se marketing treba okrenuti humaniziranom pristupu u kojem je nova valuta pažnja, mjerena vremenom i angažmanom, na Danima komunikacija održat će predavanje pod nazivom The Connected Human i najaviti što nas sljedeće očekuje na digitalnom putovanju.

Direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon istaknula je ključne okosnice ovogodišnjeg programa: "Prvi dan rezervirali smo za neke od najboljih predavača s najvećih svjetskih festivala poput Cannes Lionsa i Eurobesta, dok drugi dan dovodimo lidere svjetske marketinške industrije, uključivo globalne brand direktore i direktore digitalnih odjela oglašivača poput adidasa i Nestléa koji upravljaju nama nezamislivim budžetima i resursima. Među predavačima, posebnu najavu zaslužuje glavna zvijezda festivala David Shing, digitalni prorok AOL-a čije se gostovanje ne smije propustiti pa pozivamo sve koji još nisu rezervirali svoje mjesto da nam se pridruže u Rovinju.“

Program Dana komunikacija uključuje i dodjele četiriju strukovnih nagrada za najbolja ostvarenja u hrvatskoj oglašivačkoj industriji. Tako će se 17. travnja održati dodjela Effie nagrada, a 18. travnja dodjela IdejaX, IdejaXica i MIXX-a.

Detaljan program Dana komunikacija i ostale informacije o festivalu mogu se pronaći na web stranicama www.danikomunikacija.com

Autor: Objava za medije
20. ožujak 2015. u 16:28
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close