Servisi za "streaming" glazbe, poput Spotifya, lani su u SAD-u zaradili više nego što su diskografske kuće uprihodile na prodaji kompaktnih diskova (CD).
Podaci američke Udruge diskografske industrije pokazuju da su prihodi od internetskog skidanja glazbe sa servisa uz pretplatu ili od slušanja internetskih radio-postaja lani dosegli 1,87 milijardi dolara, samo u SAD-u. U usporedbi s godinom ranije, prihodi su veći za trećinu i sada čine trećinu ukupnih prihoda američke glazbene industrije. Istovremeno, prodaja CD-ova pala je preko 12 posto na 1,85 milijardi dolara. Prodaju fizičkih nosača glazbe ne uspijeva potaknuti ni prava renesansa vinilnih ploča čija je prodaja tijekom 2014. skočila za čak 50 posto na 315 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu