Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dupin nastavlja širenje, otvorili 18. trgovinu

Autor: Božica Babić
17. ožujak 2015. u 14:50
Podijeli članak —
Nova trgovina Deliiicija na zagrebačkoj Trešnjevci

Domaći lanac brendom Deliiicije želi premrežiti cijelu zemlju.

Tvrtka Dupin, domaćih trgovački lanac specijaliziran za prodaju delicija, nastavlja se širiti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tako je u zagrebačkoj Trešnjevci otvorena 18-ta trgovina Deliiicije. U 2013. poslovali su kroz 13 trgovina, od kojih devet u Zagrebu. Osim ponude autohtonih proizvoda vlastitog brenda Adria, a riječ je o ručno rađenim čokoladnim i keksarskim proizvodima, te likerima, rakijama i džemovima, Dupin distribuira i široku listu uvoznih slastica. Police Deliiicija otvorio je i malim hrvatskim tvrtkama koje se bave proizvodnjom raznovrsnih slastica s lokalnim obilježjima.

Tvrtka Dupin, domaćih trgovački lanac specijaliziran za prodaju delicija, nastavlja se širiti.

Tako je u zagrebačkoj Trešnjevci otvorena 18-ta trgovina Deliiicije. U 2013. poslovali su kroz 13 trgovina, od kojih devet u Zagrebu. Osim ponude autohtonih proizvoda vlastitog brenda Adria, a riječ je o ručno rađenim čokoladnim i keksarskim proizvodima, te likerima, rakijama i džemovima, Dupin distribuira i široku listu uvoznih slastica. Police Deliiicija otvorio je i malim hrvatskim tvrtkama koje se bave proizvodnjom raznovrsnih slastica s lokalnim obilježjima.

Otvaranje još jedne trgovine, naglašavajum, nastavak je realizacije dugoročnog plana o širenju maloprodajne mreže diljem Hrvatske. Trgovine pod imenom Deliiicije osim u Zagrebu zasad se nalaze u Splitu, Rijeci i Puli. U Dupinu ističu ambiciozan projekt – premrežiti cijelo hrvatsko tržište. Podaci o poslovanju u 2014. još nisu dostupni, no iz onih za 2013. razvidna je uspješnija realizacija. Ukupni poslovni prihodi iznosili su 57,9 milijuna kuna, što je plus veći od četiri milijuna kuna naspram 2012. Izdvoje li se samo prihodi ostvareni prodajom asortimana rezultat je još bolji, u 2012. iznosili su 49,3 milijuna dok su u 2013. narasli na 55,1 milijun kuna. 

Autor: Božica Babić
17. ožujak 2015. u 14:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close