Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

TUI ove godine u Hrvatsku dovodi tri puta više turista nego lani

Autor: Marija Crnjak
05. ožujak 2015. u 14:29
Podijeli članak —
Photo: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Investicije su bile i glavna tema o kojoj su danas razgovarali predstavnici Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice u berlinskom uredu Grupe TUI.

Investicije su bile i glavna tema o kojoj su danas razgovarali predstavnici Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice u berlinskom uredu Grupe TUI, koja je lani zajedno s Agrokorom i meksičkom Karismom pokrenula investicijski ciklus u Hrvatskoj. Karisma Hotels Adriatic pred potpisivanjem je ugovora za kupnju Hotela Plat, a idući cilj je projekt Kupari. Kako je najavio ministar Darko Lorencin, Vlada bi natječaj za Kupare trebala usvojiti 19. ožujka.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

TUI je trenutno jedan od ključnih strateških partnera u hrvatskom turizmu koji sa 70 tisuća dolazaka lani u ovoj godini planira u Hrvatsku dovesti 200 tisuća turista, za što su u okviru udruženog oglašavanja od HTZ-a dobili 1,3 milijuna eura za sva tržišta.

Investicije su bile i glavna tema o kojoj su danas razgovarali predstavnici Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice u berlinskom uredu Grupe TUI, koja je lani zajedno s Agrokorom i meksičkom Karismom pokrenula investicijski ciklus u Hrvatskoj. Karisma Hotels Adriatic pred potpisivanjem je ugovora za kupnju Hotela Plat, a idući cilj je projekt Kupari. Kako je najavio ministar Darko Lorencin, Vlada bi natječaj za Kupare trebala usvojiti 19. ožujka.

TUI je trenutno jedan od ključnih strateških partnera u hrvatskom turizmu koji sa 70 tisuća dolazaka lani u ovoj godini planira u Hrvatsku dovesti 200 tisuća turista, za što su u okviru udruženog oglašavanja od HTZ-a dobili 1,3 milijuna eura za sva tržišta.

Johan Lundgren iz uprave TUI-a istaknuo je kako je TUI značajno povećao broj potpisanih ugovora za hrvatsko tržište, potvrdivši Grupe za ulaganja u Kupare.

"Zanimaju nas i drugi projekti koje razmatramo, uključujući i Brijune. U Hrvatskoj je dobro što mnoga mjesta i mnoge prilike još nisu otkrivene niti poznate gostima, i mi ih u suradnji s našim partnerima planiramo otkriti.  Nastavljamo s potragom za partnerima čija ponuda odgovara potrebama naših klijenata, i smatramo da postoji potencijal za značajan rast broja gostiju ne samo s njemačkog tržišta, nego sa svih tržišta na kojima poslujemo. Vaša Vlada prepoznala je značaj turizma i očekujemo da će se nastaviti konstruktivni razgovori koje smo započeli", istaknuo je Lundgren.

Autor: Marija Crnjak
05. ožujak 2015. u 14:29
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

ako ćete dati svoj smještaj za badava ,onda radite sa njima.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close