Početak svake nove godine dodatni je posao za stvaranje analize svega onog što je učinjeno u godini koja je iza nas. Tako su i u Turističkoj zajednici Grada Gospića napravili svojevrsnu analizu poslovanja te s ponosnom zaključili da se imaju sa čim pohvaliti. Godina 2014. proizvod je kontinuiranog rada na unapređenju turističkog proizvoda destinacije, očuvanjem i stvaranjem prepoznatljivog i privlačnog turističkog okruženja.
Sve se temeljilo na unaprijed planiranom programu rada od kojih je neizostavno za spomenuti tek neke od aktivnosti, kao period od siječnja do travnja kada je TZ Grada Gospića sudjelovala na niz turističkih sajmova (Beč, Amsterdam, London, Barcelona, Zagreb), s isključivom namjerom da se promocijom potaknu posjetitelji da posjete Grad Gospić, izletišta, ugostiteljske objekte, prigodne manifestacije, da se upoznaju se s običajima, upoznaju i osjete gastro ponudu i mnoge druge znamenitosti koje nudi Grad Gospić i njegova bliža i šira okolina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu