Kroz projekt "Razvoj društvenih mreža u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje" HZZ je u osam mjeseci ostvario 1,1 milijun konzultacija s osobama koje traže posao, a oko 14.000 zainteresiranih na radionicama je učilo kako se predstaviti poslodavcu, rečeno je na predstavljanju rezultata tog projekta u Europskoj kući.
Cilj projekta, koji je financiran s 240.000 eura u okviru Europskog socijalnog fonda, bio je poboljšanje kvalitete HZZ-a u pružanju usluga onima koji traže posao na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Youtube i LinkedIn. Projekt "Razvoj društvenih mreža u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje" trajao je osam mjeseci, a partner HZZ-u bio je talijanski konzorcij za informativne sustave CI Piemonte.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu