Radio Korzo- 98,4% dobre glazbe

Autor: Poslovni.hr , 19. veljača 2015. u 17:52
Fotolia

Broj slušatelja u stalnom je porastu od početka emitiranja.

Program Radija Korzo emitira se na području na kojem živi više od 200 tisuća stanovnika, a stvara ga mladi i kvalitetni novinarski i voditeljski tim koji prepoznaje želje svojih slušatelja. To se očituje i u istraživanjima slušanosti prema kojima je Radio Korzo najslušanija privatna lokalna radio postaja, na području Grada Rijeke i druga najslušanija prtivatna radio postaja na području Primorsko-goranske županije.

Broj slušatelja u stalnom je porastu od početka emitiranja. Time Radio Korzo prati hrvatske i svjetske trendove, koji pokazuju kako su regionalne i lokalne radiopostaje najslušanije, jer svim svojim slušateljima, mogu pružiti puno neposredniju informaciju, a time svojim  klijentima omogućuje da lakše, jednostavnije i preciznije dolaze do svoje ciljne publike.

Od samog početka svog emitiranja Radio Korzo izdvojio se prvenstveno svojom – drukčijošću: brzina, provokativnost i duhovitost. Sve to se očitovalo u svim segmentima rada – od govornog i glazbenog dijela programa do marketinga.

Radio Korzo kroz zabavu i informiranje nudi pozitivan i konstruktivan pogled na različite aspekte života i potiče sve svoje slušatelje na kritičko promišljanje te tako okuplja, podržava i inspirira one koji dijele slične vrijednosti. Svojim klijentima omogućuje da ostvare svoje poslovne ciljeve povezivanjem svoje ponude s potrebama slušatelja. Svojim jinglovima i reklamama pokazao je da i taj dio programa može biti rado slušan, duhovit i lako prepoznatljiv.

Program Radija Korzo koncipiran je od šarolikih programa koji pokrivaju različite interese dobnih skupina kojima je namijenjen. Radio Korzo  redovito prati svjetska recentna glazbena zbivanja i trendove. Upravo zato mnogi prepoznaju Radio Korzo po kvalitetnoj, urbanoj, glazbi.

Cilj Radija Korzo je stalno unapređivanje svoje urbane programske orijentacije u svim segmentima poslovanja te i na taj način olakašati svojim klijentima dolazak do ciljanih skupina. Radio Korzo je u svoj programu uspio nenametljivo ubaciti različite marketinške programe, koji neopterećuju program, rado su slušani a oglašivačima nudi jednostavan način kako što bolje pogoditi svoju ciljanu skupinu.

Jingleovi i reklame (kao uostalom i cijeli program) Radija Korzo rađeni su tako da se razlikuju od drugih, da izazovu reakciju slušatelja i zapravo na taj način postaju sastavni dio programa, nisu samo “nužno zlo” te tako reklamne poruke ispunjavaju svoj cilj. 

Komentirajte prvi

New Report

Close