Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Integrirana marketinška komunikacija na Internetu

Autor: Poslovni.hr
11. veljača 2015. u 11:31
Podijeli članak —
Foto: Mirakul

Pojavom Interneta i marketing je doživio veliku transformaciju.

Pojavom Interneta i marketing je doživio veliku transformaciju. Nekada specijalna ili rubna područja marketinga (viralni marketing, guerilla marketing) danas su korištenjem društvenih mreža, poglavito kombinacijom YouTube+Facebook, postigla gledanost koja je bila nezamisliva prije 3-4 godine. Pomoću Interneta nerijetko možete postići porast gledanosti od nekoliko milijuna u samo tjedan-dva. 
 
Na seminaru 'Integrirana marketinška komunikacija na Internetu', koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 27. veljače, obradit će se osnovni elementi koje takve uspješnice moraju sadržavati kako bi i polaznici naučili koristiti viralne i guerilla elemente u svojim promocijama.
 
Cilj seminara je pojasniti, približiti i ohrabriti ideje i uporabu načela integrirane marketinške komunikacije u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu. Uvažavajući klasične, dokazane metode, pojačane novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, seminar će polaznike informirati o glavnim novim medijima, principima online poslovanja i komunikacije, odnosima s javnošću i korištenju novih medija za izgradnju branda, povećanje lojalnosti i komunikaciju s korisnicima, potencijalnim kupcima.
 
Sadržaj seminara:

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
  • Ideja i poimanje komunikacije
  • IMM – Integrirana marketinška komunikacija
  • Elementi, procesi i ideje IMM-a
  • Izravni oblici IMM-a korištenjem novih medija – Interneta
  • Društvene mreže, marketing na njima i veza s IMM
  • Media i marketing mix u kontekstu IMM-a i novih medija
  • Dva čarobna slova: PR
  • Kako kroz odnose s javnošću graditi brand, identitet i lojalnost
  • Razvoj kupca / korisnika / klijenta
  • Analitika i mjerenja komunikacije, procjena uspjeha

 Seminar je namijenjen voditeljima prodaje i marketinga, zaposlenicima u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnicima malih i srednjih tvrtaka, komercijalistima te svima koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje, kao i svima koji se u radu susreću s izazovima prodaje i marketinga, osobito u kontekstu novih medija i Interneta. Seminar nudi i važan dio vezan uz odnose s javnošću (PR) i upravljanje brandom, s posebnim naglaskom na nove, internetske medije i kanale komunikacije.
 
Seminar i radionica će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/integrirana-marketinska-komunikacija-zagreb/. 
 
Internet marketing Akademija – upis nove generacije
Seminar 'Integrirana marketinška komunikacija na Internetu' je ujedno i 1. modul specijalističkog edukacijskog programa Internet marketing Akademija. Internet marketing Akademija sastoji se od 10 modula ukupnog trajanja 100 nastavnih sati, a trajanje programa je od 27. veljače do 23. listopada 2015. godine.
Akademija će pružiti polaznicima sveobuhvatna znanja iz područja marketinga i prodaje putem Interneta, s detaljno pojašnjenim svim potrebnim tehnikama i alatima koji će ih osposobiti za kvalitetno upravljanje ciljanim marketinškim kampanjama. Mirakul Edukacijski centar do sada je iz područja Internet marketinga educirao preko tisuću polaznika iz vodećih hrvatskih tvrtaka i institucija, a prosjek ocjena svih seminara je iznad 4,5 – što je dokaz kvalitete programa i ispunjenih očekivanja polaznika. 
 
Upisi na program traju do 24. veljače, a više informacija o svim modulima, predavačima i uvjetima upisa možete saznati na službenim web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/internet-marketing-akademija. 
 

Pojavom Interneta i marketing je doživio veliku transformaciju. Nekada specijalna ili rubna područja marketinga (viralni marketing, guerilla marketing) danas su korištenjem društvenih mreža, poglavito kombinacijom YouTube+Facebook, postigla gledanost koja je bila nezamisliva prije 3-4 godine. Pomoću Interneta nerijetko možete postići porast gledanosti od nekoliko milijuna u samo tjedan-dva. 
 
Na seminaru 'Integrirana marketinška komunikacija na Internetu', koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 27. veljače, obradit će se osnovni elementi koje takve uspješnice moraju sadržavati kako bi i polaznici naučili koristiti viralne i guerilla elemente u svojim promocijama.
 
Cilj seminara je pojasniti, približiti i ohrabriti ideje i uporabu načela integrirane marketinške komunikacije u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu. Uvažavajući klasične, dokazane metode, pojačane novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, seminar će polaznike informirati o glavnim novim medijima, principima online poslovanja i komunikacije, odnosima s javnošću i korištenju novih medija za izgradnju branda, povećanje lojalnosti i komunikaciju s korisnicima, potencijalnim kupcima.
 
Sadržaj seminara:

  • Ideja i poimanje komunikacije
  • IMM – Integrirana marketinška komunikacija
  • Elementi, procesi i ideje IMM-a
  • Izravni oblici IMM-a korištenjem novih medija – Interneta
  • Društvene mreže, marketing na njima i veza s IMM
  • Media i marketing mix u kontekstu IMM-a i novih medija
  • Dva čarobna slova: PR
  • Kako kroz odnose s javnošću graditi brand, identitet i lojalnost
  • Razvoj kupca / korisnika / klijenta
  • Analitika i mjerenja komunikacije, procjena uspjeha

 Seminar je namijenjen voditeljima prodaje i marketinga, zaposlenicima u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnicima malih i srednjih tvrtaka, komercijalistima te svima koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje, kao i svima koji se u radu susreću s izazovima prodaje i marketinga, osobito u kontekstu novih medija i Interneta. Seminar nudi i važan dio vezan uz odnose s javnošću (PR) i upravljanje brandom, s posebnim naglaskom na nove, internetske medije i kanale komunikacije.
 
Seminar i radionica će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/integrirana-marketinska-komunikacija-zagreb/. 
 
Internet marketing Akademija – upis nove generacije
Seminar 'Integrirana marketinška komunikacija na Internetu' je ujedno i 1. modul specijalističkog edukacijskog programa Internet marketing Akademija. Internet marketing Akademija sastoji se od 10 modula ukupnog trajanja 100 nastavnih sati, a trajanje programa je od 27. veljače do 23. listopada 2015. godine.
Akademija će pružiti polaznicima sveobuhvatna znanja iz područja marketinga i prodaje putem Interneta, s detaljno pojašnjenim svim potrebnim tehnikama i alatima koji će ih osposobiti za kvalitetno upravljanje ciljanim marketinškim kampanjama. Mirakul Edukacijski centar do sada je iz područja Internet marketinga educirao preko tisuću polaznika iz vodećih hrvatskih tvrtaka i institucija, a prosjek ocjena svih seminara je iznad 4,5 – što je dokaz kvalitete programa i ispunjenih očekivanja polaznika. 
 
Upisi na program traju do 24. veljače, a više informacija o svim modulima, predavačima i uvjetima upisa možete saznati na službenim web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/internet-marketing-akademija. 
 

Autor: Poslovni.hr
11. veljača 2015. u 11:31
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close