Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

GM nikako da potakne prodaju Cadillaca

Autor: Tomislav Pili
10. veljača 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Zalihe sve veće/Reuters

Američki kupci u tom segmentu radije biraju BMW-ove i Mercedesove modele.

General Motors našao se u čudnoj poziciji sa svojim luksuznim brendom Cadillac. S jedne strane nikako ne uspijeva potaknuti prodaju modela srednje i više srednje klase, dok s druge strane ne može zadovoljiti potražnju za SUV modelom Escalade.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Unatoč velikim popustima na modele ATS i CTS, američki kupci u tom segmentu radije biraju BMW-ove i Mercedesove modele. Ta dva modela su se toliko nagomilala na zalihama da je tvornica u Lansingu u državi Michigan sredinom prosinca zatvorena na šest tjedana. Prodaja Cadillaca u siječnju je rasla tek dva posto.  

General Motors našao se u čudnoj poziciji sa svojim luksuznim brendom Cadillac. S jedne strane nikako ne uspijeva potaknuti prodaju modela srednje i više srednje klase, dok s druge strane ne može zadovoljiti potražnju za SUV modelom Escalade.

Unatoč velikim popustima na modele ATS i CTS, američki kupci u tom segmentu radije biraju BMW-ove i Mercedesove modele. Ta dva modela su se toliko nagomilala na zalihama da je tvornica u Lansingu u državi Michigan sredinom prosinca zatvorena na šest tjedana. Prodaja Cadillaca u siječnju je rasla tek dva posto.  

Autor: Tomislav Pili
10. veljača 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close