Biznis s namještajem počinje marketingom, prodajom i izvozom. Traži se sposobnost osvajanja domaćeg i europskog tržišta. Globalnog također. Potrebno je poduzetničke, ekonomske, tehničke i kreativne resurse više nego ikada dosad usmjeriti na prodaju, posebno na izvoz. Velik je to izazov za sve koji već proizvode, kao i za potencijalne poduzetnike koji planiraju ući u poduzetnički pothvat proizvodnje namještaja i drugih finalnih proizvoda od drva.
Na međunarodnom tržištu namještaja prošla su zlatna vremena, kad je potražnja bila veća od ponude. O hiperprodukciji i ponudi ekonomičnog namještaja na globalnom tržištu puno se govori. No, uopćavanje nema praktičnu vrijednost za našu na izvoz orijentiranu proizvodnu operativu koja posljednjih godina uspješno povećava izvoz jer je očito našla nišu u asortimanu tržišne potražnje manjeg broja europskih uvoznika. Tvornice su djelotvorno pojačale sudjelovanje na inozemnim sajmovima. Odlično je to što su se vratile na određeni broj EU tržišta. U budućnosti diversifikacijom mogu osvojiti nova tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu