Uz to što su u finalnoj utakmici NFL lige New England Patriotsi pobijedili prošlogodišnje prvake titule, Seattle Seahawks. Super Bowl je donio i neke rekorde- gledatelji su generirali čak 28,4 milijuna tweetova. To je čak 3,5 miliona tweetova više nego na lanjskom finalu, koje je generiralo 24,9 milijuna tweetova.
Pobjedničko presretanje 20 sekundi prije kraja utakmice generiralo je čak 395.000 tweetova u minuti. U vrijeme nastupa popularne pjevačice Katy Perry na poluvremenu pao je broj impresija na društvenim mrežama, ali je ipak zabilježeno 284.000 tweetova u minuti. Pozornost su izazvali i komentari i postovi na sajtovima kao što su Reddit, gde su korisnici odmah nakon završenog događaja počeli raspravljati o prikazanoj igri ali i o glazbenom spektaklu. Već desetljećima oglašavanje vezano uz taj događaj iznimno je skupo, a ove je godine 30 sekundi reklamnog prostora koštalo 4,5 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu