Pad kupovne moći najširijih slojeva stanovništva, koji sa sve većom pozornošću svakodnevno donose odluku gdje i sa kojim prehrambenim proizvodima napuniti košaricu koja će moći zadovoljiti potrebe njihove obitelji i konstantna utrka trgovačkih lanaca da u takvim limitiranim uvjetima zadrže, odnosno pridobiju što brojnije skupine potrošača unatrag godinu dana ilustrativno svjedoči o žestokoj tržišnoj utakmici među brojnom konkurencijom.
To rušenje maloprodajnih cijena, postalo je očito još prije dva-tri mjeseca, utjecat će na činjenicu da će 2014. nedvojbeno ponijeti oznaku uopće prve godine u kojoj je u Hrvatskoj registrirana deflacija. Pokušali smo stoga istražiti kakve cjenovne trendove bilježe pojedini trgovački lanci unatrag godinu dana. Upit je odaslan na adrese desetak u nacionalnom okviru najvećih trgovaca, a odgovorilo je svega njih troje. Svi redom potvrđuju da je u spomenutom razdoblju većini proizvoda vezanih uz dnevnu potrošačku košaricu cijena smanjena. Tako iz Bille ilustriraju da je cijena jedne litre suncokretovog ulja na njihovim policama pala sa 7,99 na 6,49 kuna, paketu jaja M klase sa 12,99 na 11,49 kuna, litri svježeg mlijeka sa 6,49 na 5,99 kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu