Zagreb je u adventskom razdoblju posjetilo čak 21 posto više gostiju nego u prosincu 2013., u kuhanom vinu, kobasama, fritulama i klizalištu na otvorenom osim domaćih gostiju uživali su Talijani, Slovenci, turisti iz BiH, Njemačke, Koreje…
Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba, navodi kako su dobre brojke rezultat zajedničkoga angažmana mnogih turističkih subjekata u Zagrebu i ciljane promocije TZ-a. U razgovoru za Poslovni dnevnik Bienenfeld otkriva koliko novca je uloženo u promociju adventa, zašto neće posebno inzistirati na uvođenju fašnika u grad te kako TZ može pridonijeti produljenju boravka svojih gostiju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu