Medijska agencija Unversal McCann, član IPG Mediabrands grupacije, pokrenula je još 2006. Wave, globalnu studiju o fenomenu društvenih medija. Istraživanje prati dinamičke promjene koje se odvijaju u sustavu društvenih medija, jačanje njihovog utjecaja i rast broja njihovih korisnika.
Zaključak koji proizlazi iz kontinuiranog osmogodišnjeg praćenja fenomena društvenih medija je kako ne svjedočimo samo neviđenom rastu već pravoj društvenoj evoluciji. Upravo je ova spoznaja osnovni UM-ov motiv da sa svakim novim Wave istraživanjem dođe do novih, kvalitetnih spoznaja o fenomenu društvenih medija i njihovim korisnicima. Razumijevanje ovog fenomena u konačnici pomaže UM-ovim klijentima i njihovim brendovima u kreiranju što kvalitetnije komunikacije sa svojim potrošačima. Wave 8 istraživanje provedeno je na uzorku od 50.021 aktivnih internet korisnika starosne dobi od 16 do 54 godine u 65 zemalja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu