Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zagreb dobio VoiceGuide, offline aplikaciju za turistički obilazak

Autor: Marija Crnjak
15. siječanj 2015. u 13:07
Podijeli članak —
Martina Bienenfeld, direktorica Turisticke zajednice Grada Zagreba. Photo: Zarko Basic/PIXSELL

Martina Bienenfeld je predstavila rekordne turističke rezultate koje je Zagreb ostvario u prošloj godini, posebno u adventu.

U suradnji Turističke zajednice Grada Zagreba, Instituta za turizam i tvrtke Egzekutor, Zagreb je dobio svoj prvi glasovni turistički vodič, besplatnu offline aplikaciju za pametne mobilne uređaje koja je unazad nekoliko dana dostupna za korištenje. Aplikacija sadrži 188 priča o gradu, koje prate obilazak tako što se izmijenjuju korištenjem GPS tehnologije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Aplikaciju VoiceGuide Zagreb i ostale nove projekte predstavila je na današnjoj konferenciji za novinare Martina Bienenfeld, direktorica TZ Grada Zagreba sa suradnicima i Sandom Čorak, ravnateljicom Instituta za turizam. Bienenfeld je pritom predstavila rekordne turističke rezultate koje je Zagreb ostvario u prošloj godini, posebno u prosincu, zahvaljujući nikad posjećenijem adventu. 

U suradnji Turističke zajednice Grada Zagreba, Instituta za turizam i tvrtke Egzekutor, Zagreb je dobio svoj prvi glasovni turistički vodič, besplatnu offline aplikaciju za pametne mobilne uređaje koja je unazad nekoliko dana dostupna za korištenje. Aplikacija sadrži 188 priča o gradu, koje prate obilazak tako što se izmijenjuju korištenjem GPS tehnologije.

Aplikaciju VoiceGuide Zagreb i ostale nove projekte predstavila je na današnjoj konferenciji za novinare Martina Bienenfeld, direktorica TZ Grada Zagreba sa suradnicima i Sandom Čorak, ravnateljicom Instituta za turizam. Bienenfeld je pritom predstavila rekordne turističke rezultate koje je Zagreb ostvario u prošloj godini, posebno u prosincu, zahvaljujući nikad posjećenijem adventu. 

"Jako smo zadovoljni što je Zagreb u adventskom razdoblju posjetilo 56,142 ljudi, koji su ostvarili 101,473 noćenja, što je čak 21 posto više od godine ranije, koja je također bila uspješna. Taj odličan posjet rezultat je rada svih sudionika u destinaciji i promocije na ciljanim tržištima", kazala je Bienenfeld. Na razini godine u Zagrebu je  ostvareno 13 posto više noćenja nego lani. Potvrda dobrih rezultata je nominacija Zagreba za izbor najbolje europske destinacije u konkurenciji 20 kandidata po izboru portala European Best Destinations.

U TZ-u su najavili i nove web stranice  koje će biti dostupne tijekom veljače, pokrenut će se turističke novine Zagreb4You, a Zagreb će se ubuduće promovirati kao destinacija za vjenčanja. 

Autor: Marija Crnjak
15. siječanj 2015. u 13:07
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close