Prezentacija i promocija u turizmu korištenjem mobilnih aplikacija i geolokacijskih platformi
Autor: Poslovni.hr
14. siječanj 2015. u 09:07
Podijeli članak —
Foto: Mirakul Edukacijski centar
Turisti se prilikom razgledavanja služe mobilnim uređajem umjesto planom grada.
Turisti se prilikom razgledavanja služe mobilnim uređajem umjesto planom grada, koriste različite mobilne aplikacije ili servise koji im pomažu ne samo u orijentaciji ili informiranju o lokacijama, već i u odlučivanju što će posjetiti.
već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Turisti se prilikom razgledavanja služe mobilnim uređajem umjesto planom grada, koriste različite mobilne aplikacije ili servise koji im pomažu ne samo u orijentaciji ili informiranju o lokacijama, već i u odlučivanju što će posjetiti.
Mirakul Edukacijski centar 30. siječnja održat će seminar na temu 'Prezentacija i promocija u turizmu korištenjem mobilnih aplikacija i geolokacijskih platformi'. Predavač Davor Maričić osposobit će polaznike za osmišljavanje strategije mobilnog marketinga, ali i pristupa prezentacijske mobilne aplikacije te praktičnog korištenja geolokacijskih servisa za prezentaciju i promociju lokacijski-baziranih usluga (hoteli, restorani, klubovi, kafići, trgovine…), kao dodatak klasičnom i/ili isključivo elektroničkom marketingu.
Mobilne platforme omogućuju podršku na lokaciji putem mobilnih aplikacija, koje već i u nas uglavnom zadovoljavaju potrebu za osnovnim informiranjem o ponudi, vremenskim prilikama, lokalnim znamenitostima itd. No, privlačenje turista 'pričom' koja će zainteresirati turiste na obilazak lokalnih znamenitosti, koja će dati šarm avanture, misterije ili romantike lokacijama koje posjećuju – još je zanemaren element u nas. Kakve veze imaju ubojstvo u Bostonu prije stotinu godina, filmski festival i turizam? U kakvoj je vezi virtualna realnost i znamenitosti Rima? Može li se spojiti Bostonska čajanka i prezentacija restorana? Kakve veze imaju knjiga-biografija Al Caponea i turizam u Chicagu? Znate li što se događalo na lokaciji na kojoj upravo stojite u Londonu, New Yorku ili Amsterdamu – prije stotinu godina? Pokazat ćemo vam primjere kako to rade drugi – ali i dobro zarađuju na tome!
Iskoristite prednosti i mogućnosti servisa poput Foursquare i Facebook Places u prezentacijske, ali i promotivne svrhe, kako bi ne samo doveli korisnike koji se nalaze u blizini, već ih iskoristili kao marketinške kanale kojima će doći novi gosti.
Domaća i svjetska iskustava u turističkoj prezentaciji korištenjem mobilnih aplikacija
Kako najbolje prezentirati svoju destinaciju – učiniti to direktno ili koristiti 'priče' kojima ćete privući posjetitelje, zainteresirati ih, potaknuti maštu i uključiti korisnike u svoj marketing!
-države, regije, gradovi
-hoteli / ugostiteljski objekti / muzeji
Monetizacija aplikacija
Kako zaraditi kroz vlastitu mobilnu aplikaciju? Prodavati ili prikazivati oglase?
-prodaja na Google Play i/ili Apple Store tržištu
-naplata unutar mobilne aplikacije
-oglašavanje unutar aplikacije: AdMob
-ROI besplatne aplikacije
Geolokacijski marketing i prezentacija lokacije
Foursquare (+ Facebook Places) – osnove servisa
-prezentacija lokacije / popusti / nagrade / programi suradnje tvrtaka
-dobra praksa – standardi korištenja za maksimalan ROI
-oglašavanje na Foursquareu: maksimalna vidljivost
Seminar će se održati u Zagrebu, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu